دنياي مقالات ورزشي

 

 

  1. استخراج مقالات از پايان نامه و نوشتن مقالات طبق قوانين و ويرايش مجلات معتبرisc-isi زير نظر وزارت علوم
  2. استخراج کتاب از پايان نامه و چاپ توسط انتشارات و گرفتن و ثبت کد هاي شناسايي و ديويي از طريق سايت کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران ......
  3. مشاوره در زمينه روش تحقيق و نمونه هاي آماري
  4. کليه مراحل محاسباتي با نرم افزارهاي spss..AHPليزرل.ميني تب و ..............
  5. نوشتن و مشاوره در زمينه پروپوزال نويسي و فصول پايان نامه زير نظر اساتيد برتر دانشگاه هاي آزاد و فردوسي مشهد

 

 

شماره ها ي تماس

 

 هوشيار

09150028798

09369834580

 

رشته هاي

علوم انساني:

مديريت (دولتي .ورزشي.صنعتي و ...........)

ادبيات(نظم .نثر و ........................)

هنر

فيزيولوژي ورزش

رفتارحرکتي

روانشناسي(باليني . ورزشي و ...............)

بيومکانيک و ...............

کامپيوتر (نرم افزار و سخت افزار)




           
شنبه 29 مهر 1396برچسب:, :: 10:8
sport

فریبا تیموری1؛ نورالسادات كريمان2*؛ فیض‌اله منصوری3؛ منصور رضایی4

 

چکيده

زمینه: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مشکلات بهداشتی، درمانی و اجتماعی قرن حاضر است. رفتارهای جنسی پرخطر و استفاده از مواد مخدر از علل مستعدکننده عفونت‌های تناسلی می‌باشند. مطالعه حاضر با هدف تعیین شیوع رفتارهای پرخطر و عفونت‌های منتقله از راه جنسی در زنان مراجعه‌کننده به مرکز ترک اعتیاد نیلوفر کرمانشاه در سال‌های 89-1388انجام شد.

روش‌ها: در این مطالعه توصیفی، 76 زن مراجعه‌کننده به مرکز ترک اعتیاد نیلوفر کرمانشاه به‌روش نمونه‌گیری در دسترس شرکت کردند. برای همه نمونه‌ها پرسشنامه‌ها تکمیل و 5 سی‌سی خون جهت تعیین ابتلا به هپاتیت B، سیفلیس و هرپس گرفته شد. ابتلا به سیفلیس با روش RPR و FTA و ابتلا به هپاتیت و هرپس به روش الایزا انجام شد. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم‌افزار SPSS نسخه 16 و به‌کارگیری آمار توصیفی، آزمون T، کای‌دو و آزمون دقیق فیشر استفاده شد.

یافته‌ها: میانگین سن زنان 22/35 سال بود، 3/51 درصد بی‌سواد بودند و 7/48 درصد تحت پوشش کمیته امداد قرار داشتند. استفاده از سرنگ مشترک و شریک جنسی متعدد در نمونه‌ها اصلاً وجود نداشت. در هیچ‌یک از نمونه‌ها آزمایش سیفلیس و هپاتیت B مثبت نشد اما در 1/96 درصد نمونه‌ها نتیجه آزمایش هرپس مثبت شد.

نتیجه‌گیری: در این مطالعه رفتارهای پرخطر و ابتلا به بیماری‌های منتقله جنسی، کم‌تر از حد انتظار بود. مطالعه حاضر در درمانگاه دولتی انجام شد، لذا مطالعه‌ای در جمعیت متفاوتی از زنان معتاد در بخش‌های خصوصی و زندان جهت برآورد صحیح رفتارهای پرخطر و عفونت‌های منتقله از راه جنسی در جامعه زنان معتاد ایرانی توصیه می‌گردد.

کلیدواژه‌ها: مرکز ترک اعتیاد، زنان، رفتارهای پرخطر، عفونت‌های منتقله جنسی




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 1 خرداد 1396برچسب:, :: 7:40
sport

به جرأت می توان گفت که هیجانات لذت بخش یا مثبت در زندگی انسان به طور کلی درست به همان اندازه مهم و متنوع هستند که هیجانات ناگوار یا منفی، مگر آن که برداشتی بسیار بدبینانه از زندگی داشته باشیم.




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 3 اسفند 1395برچسب:, :: 8:27
sport

اصطلاح  شبکه هاي حمايت اجتماعي توسط ونگر (1984) براي توصيف ساختار و کارکردهاي حمايتي شبکه هاي اقوام و دوستان يک سالمند بکار رفت. مدارک قابل توجهي در خصوص حمايت خانواده و دوستان از افراد سالخورده به خصوص در دوران بيماري و ناتواني وجود دارد. خانواده هايي که از انسجام بيشتري برخوردارند تلاش مي کنند تا کيفيت زندگي اعضاء خود را افزايش دهند.




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 3 اسفند 1395برچسب:, :: 8:19
sport

استخراج مقالات از پايان نامه و نوشتن مقالات طبق قوانين و ويرايش مجلات معتبرisc-isi زير نظر وزارت علوم

  1. استخراج کتاب از پايان نامه و چاپ توسط انتشارات و گرفتن و ثبت کد هاي شناسايي و ديويي از طريق سايت کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران ......
  2. مشاوره در زمينه روش تحقيق و نمونه هاي آماري
  3. کليه مراحل محاسباتي با نرم افزارهاي spss..AHPليزرل.ميني تب و ..............
  4. نوشتن و مشاوره در زمينه پروپوزال نويسي و فصول پايان نامه زير نظر اساتيد برتر دانشگاه هاي آزاد و فردوسي مشهد

 

 

شماره ها ي تماس

 

 هوشيار

09150028798

09369834580

 

رشته هاي

علوم انساني:

مديريت (دولتي .ورزشي.صنعتي و ...........)

ادبيات(نظم .نثر و ........................)

هنر

فيزيولوژي ورزش

رفتارحرکتي

روانشناسي(باليني . ورزشي و ...............)

بيومکانيک و ...............

کامپيوتر (نرم افزار و سخت افزار)




           
سه شنبه 3 اسفند 1395برچسب:, :: 8:11
sport

1.   استخراج مقالات از پايان نامه و نوشتن مقالات طبق قوانين و ويرايش مجلات معتبرisc-isi زير نظر وزارت علوم

2.   استخراج کتاب از پايان نامه و چاپ توسط انتشارات و گرفتن و ثبت کد هاي شناسايي و ديويي از طريق سايت کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران ......

3.   مشاوره در زمينه روش تحقيق و نمونه هاي آماري

4.   کليه مراحل محاسباتي با نرم افزارهاي spss..AHPليزرل.ميني تب و ..............

5.   نوشتن و مشاوره در زمينه پروپوزال نويسي و فصول پايان نامه زير نظر اساتيد برتر دانشگاه هاي آزاد و فردوسي مشهد

 

شماره ها ي تماس

 

 هوشيار

09150028798

09369834580

 

رشته هاي

علوم انساني:

مديريت (دولتي .ورزشي.صنعتي و ...........)

ادبيات(نظم .نثر و ........................)

هنر

فيزيولوژي ورزش

رفتارحرکتي

روانشناسي(باليني . ورزشي و ...............)

بيومکانيک و ...............

کامپيوتر (نرم افزار و سخت افزار)

 

 




           
شنبه 15 آبان 1395برچسب:, :: 12:3
sport

به اعتقاد  Henning-Thurau and klee مطالعات انجام شده بر روی رضایت و وفاداری به سه دسته تقسیم می شوند. دستة اول از ادبیات مدیریت خدمت (service managment) اقتباس شده است و مطالعات روی رابطة رضایت و وفاداری به صورت کلی و در سطح شرکت می باشد.




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 15 آذر 1394برچسب:, :: 8:23
sport

يكي از عوامل موفقيت مربي قابليت ارتباط موثر است . او بايد قادر به ايجاد ارتباط درست باشد. اين گونه ارتباطات بايد با والدين ، عوامل اجرائي ، بازيكنان ، مطبوعات مردم برقرار گردد. بيشتر اوقات پيام هاي ما نارسا است . اين نارسائي بجهت عدم ارتباط كلامي نمي باشد ، بلكه به اين دليل است كه ما به اهميت ايجاد ارتباط غير كلامي پي ن برده ايم . اين مطلب مي تواند درس مهمي باشد كه  مربي به اهميت موضوع پي ببرد ونسبت به چگونگي بهبود مهارتهاي ايجاد ارتباط موثر  وقوف بييشتري يابد .




ادامه مطلب ...


           
شنبه 1 فروردين 1394برچسب:, :: 17:28
sport

مربيان ورزش در شرايط ويژه اي كار مي كنند مشكلات بسيار ي دارند اما از يك سري مسائل خاص لذت مي برند كه در كلاس هاي تربيت بدني معمولي وجود ندارد .




ادامه مطلب ...


           
شنبه 1 فروردين 1394برچسب:, :: 17:26
sport

امروزه ارزش ويژه برند با توجه به فعاليت هاي بازاريابي به عنوان ابزاري براي حضور در ذهن مشتريان و ايجاد دارايي معنوي به نام برند ،سبب ايجاد ديدگاه جديدي در علم بازاريابي شده است .تحقيقات مختلف نشان مي دهند كه ارزش ويژه برند  و در درون محصول يا خدمت نيست بلكه ارزش در ذهن مشتريان بالقوه و بالفعل وجود دارد و اين نام و نشان تجاري است كه ارزش واقعي را در ذهن مشتريان تداعي مي كند (سيدين ،1390).نام تجاري در واقع خلاصه اي از فعاليت شركت است كه باعث اتصال مشتري و




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, :: 16:33
sport

يك مدير همانگونه كه بخش هاي مختلف يك سازمان را در هماهنگي با يكديگر و در راستاي استراتژي و اهداف كلي سازمان اداره مي كند بايد بتواند سطوح مختلف خويشتن و شخصيت خود را به منظور كسب نهايت رضايت و شادي از زندگي تحت كنترل داشته باشد.برخي مديران به علت نداشتن آگاهي از شخصيت و اوانايي هاي خود در راوابط اجتماعي و سازماني دچار مشكل مي شوند.




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, :: 7:38
sport

بي تفاوتي نوعي حالت روان پريشي  است كه نشانه يك شخصيت ناسالم است. هنگامي كه فرد در معرض فشار رواني ناشي از تجربه تهديد كننده‌اي قرار بگيرد كه فرار فيزيكي از آن ميسر نباشد، دست به ايجاد سازوكار حفاظتي ماهرانه مي زند و به ناظر ذهني تبديل مي شود كه بي تفاوت و خونسرد نسبت به آنچه انجام مي دهد يا به سرش مي آيد به نظاره مي پردازد.




ادامه مطلب ...


           
شنبه 5 مهر 1393برچسب:, :: 17:29
sport

آسيب شناسي اجتماعي به بررسي انواع مشکلات مي‌پردازد که در سطح اجتماعي مطرح هستند و سعي مي‌کنند علل مختلف آنها را از جنبه‌هاي مختلف فردي ، اجتماعي و غيره مورد بررسي قرار دهد.




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, :: 18:1
sport

اقتصاد درتمام فعالیتهایی که در اجتماع صورت می گیرد نقشی تعیین کننده داردیکی ازاین فعالیتها  بخش ورزش است جایی که هر کسی با هر سمت و سنی راجذب می کند نقش اقتصاد در ورزش را می توان به دو قسمت کلان و قسمت خرد تقسیم کرددر بخش کلان ، که به نظر من بسیار مهم است ما با نگاهی خاص به مقولۀ ورزش در پی گسترش ورزش همگانی ، ایجاد کردن زیرساختارهای درست و متناسب با هر منطقه ، ایجاد کردن شرایط مناسب برای مشارکت بخش خصوصی درفعالیتهای کلان ورزش و درنهایت جذب سرمایۀ کافی برای اجرایی کردن طرحهای ورزشی می باشیم.




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, :: 17:56
sport

 •    شناسایی عوامل كليدي موفقيت و سنجش ميزان اثربخشي آنها در يادگيري الكترونيكي در دانشگاه هاي كشور
•    ارائه مدلی جهت سنجش ميزان آمادگي و بلوغ يادگيري الكترونيكي در مراکز
•    بررسي ميزان اثربخشي عوامل كليدي موفقيت در يادگيري الكترونيكي در دانشگاه هاي كشور

 




ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, :: 16:45
sport

مدیران  آموزشی باید بادارا بودن احساس تعهد قوی در کار و با در نظر گرفتن شرایط و تهدیدات محیطی ، فرصت های به دست آمده را غنیمت شمرده،نقاط ضعف سازمان را بشناسند و آن ها را به حداقل برسانند، به تقویت نقاط قوت بپردازند ، همواره مشارکت در فرایند تصمیم گیری را تشویق کنند، نظارت را کاهش دهند و با مد نظر قرار دادن و حفظ توازن بین ملاحظات مدیریتی و ملاحظات اخلاقی،به گونه ای عمل کنند که کارکنان و فراگیرندگان با احساس تعلق و تعهد ،خود کنترل گردند .این کار،به طور اجتناب ناپذیری ،در گرو تعهد شغلی آنان است تا با استفاده از اطلاعات و قدرت ناشی از موقعیت سلسله مراتب قانونی، به آرمان ها ، اهداف ، ارزش های مجمع آموزشی و شخصیت فراگیرندگان احساس تعهد کنند و به طور اثر بخش وکارا به اداره ی مؤسسه  آموزشی بپردازند(واحدی،1381).




ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 تير 1393برچسب:, :: 18:58
sport

استرس از نظر لغوي از کلمه  استرينجر (   stringere    ) به مفهوم به هم رفتن و قبض شدن گرفته شده است . استرس ، فرسودگي بدني يا عاطفي  است که بر اثر مسائل و مشکلات  واقعي يا ذهني  پديد  مي آيد. در تعريف  ديگر ، استرس به مجموعه واکنش هاي عمومي انسان نسبت به عوامل ناسازگار و پيش  بيني نشده داخلي و خارجي  اطلاق  مي گردد .




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 8:35
sport

اغلب ورزشکاران، مربیان و حتی تماشاگران ورزشی، مسابقاتی را به خاطر دارند که در آنها با وجود آمادگی جسمانی و فنی، ضعف آمادگی روانی مانع موفقیت ورزشکار یا تیم شده است. عملکرد مطلوب در ورزش حاصل ترکیبی از توانایی های فنی (تکنیکی و تاکتیکی)، جسمانی (قدرت، سرعت...) و روانی تمرکز، اعتماد به نفس، کنترل اضطراب...) است.




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 8:26
sport

يك مدير همانگونه كه بخش هاي مختلف يك سازمان را در هماهنگي با يكديگر و در راستاي استراتژي و اهداف كلي سازمان اداره    مي كند بايد بتواند سطوح مختلف خويشتن و شخصيت خود را به منظور كسب نهايت رضايت و شادي از زندگي تحت كنترل داشته باشد.




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 8:21
sport

عنوان:

جزوه درس تربیت بدنی یک

آمادگی جسمانی

 




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 17:7
sport


فهرست حاضر معرف 67 عنوان نشریه ایرانی از 16855عنوان نشریه موجود در فـهــرسـت اصـلی نشریـات Master




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, :: 19:47
sport

SCIENCE CITATION INDEX - SPORT SCIENCES - JOURNAL LIST
Total journals: 25




ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, :: 19:41
sport

 

تهيه كننده :

محمد علی میرشهیدی

كارشناس مديريت صنعتي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شركت بازرگاني سايپا يدك

دفتر منطقه اي مشهد




ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, :: 14:18
sport

نگارش:

حسین عباسی

چکيده

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی با تعهد سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان  اجرا گردیده به همین منظور، از بین کارکنان ادارات دولتی شهر بوشهر که حدوداً یک هزار نفر می باشند تعداد دویست نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. برای سنجش متغیرهای مورد مطالعه در این تحقیق، پرسشنامه های ویژگی شخصیتی، تعهد سازمانی و عملکرد شغلی، مورد استفاده قرار گرفتند.

یافته های این تحقیق نشان داد که رابطه مثبت معناداری بین ویژگی شخصیتی و وجدانی بودن با دو ویژگی شغلی تعهد سازمانی و عملکرد شغلی وجود دارد همچنین یافته های این تحقیق رابطه مثبت معناداری را بین ویژگی شخصیتی توافقی بودن با تعهد سازمانی نشان داد در حالیکه رابطه معناداری بین این ویژگی شخصیتی با عملکرد شغلی مشاهده نگردید. همانطور که انتظار می رفت، رابطه منفی معناداری بین ویژگی شخصیتی نوروتیک بودن با تعهد سازمانی مشاهده گردید ولی رابطه معناداری بین این ویژگی شخصیتی با عملکرد شغلی مشاهده نگردید. یافته های این تحقیق رابطه بین برونگرایی با تعهد سازمانی را مثبت نشان داده در حالیکه رابطه معناداری را بین این وژگی شخصیتی و عملکرد شغلی نشان نداده هم چنین رابطه معناداری بین باز بودن به تجربه و عملکرد شغلی مشاهده نگردید در حالیکه رابطه بین این ویژگی شخصیتی و تعهد سازمانی یک رابطه منحنی شکل بود. به این صورت که بیشترین تعهد سازمانی در حد متوسط ویژگی شخصیتی باز بودن به تجربه مشاهده گردید. سرانجام اینکه، یافته های این تحقیق رابطه بین تعهد سازمانی و عملکرد شغلی را نیز مثبت معناداری نشان دادند.

 

کلمات کلیدی: ویژگیهای شخصیتی ، تعهد سازمانی و عملکرد شغلی




ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, :: 14:9
sport

عنوان مقاله: ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری وتأثیرآن بر وفاداری مشتریان
مولف: دکترحمیدرضاعلیپور و  علی اسکن خطبه سرا (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد رشت)
موضوع: مدیریت بازرگانی
سال انتشار(میلادی): 2012
وضعیت: تمام متن
منبع: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت www.system.parsiblog.com
تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com




ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 9:18
sport

کیفیت کالا:

کیفیت کالا، توانایی و قابلیت کالا در انجام وظایف محوله را نشان میدهد و شامل دوام، قابلیت اعتماد،دقت و سهولت استفاده می باشد که در تعیین جایگاه  کالا در بازار نقش به سزایی ایفا  می نماید و بر مبنای برداشتهای ذهنی خریدار اندازه گیری می شود. در مدیریت کیفیت استراتژیک برای پیشی گرفتن از رقبا با عرضه کالاهایی که پاسخگوی نیازها و ارجحیت مصرف کنندگان است میتوان به کیفیت مورد نظر کالا در بازار دست یافت لذا شرکتها علاوه بر ایجاد کیفیت مطلوب کالا باید آنرا به خوبی عرضه نمایند تا مورد نظر مشتری قرار گیرد .




ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 9:15
sport

همان‌گونه که علم مديريت سازمان مي‌تواند مديران موسسات توليدي را با استفاده از ابزارهاي مديريتي نظير هدف‌گذاري ، برنامه‌ريزي، هماهنگي، بسيج منابع و امکانات وکنترل ياري دهد تا به اهداف سازمان دست يابد. علم مديريت برند نيز مديران را قادر مي‌سازد تا برنامه‌ريزي صحيحي در راستاي دستيابي به اهداف نام تجاري بکنند، به‌گونه‌اي که بدون به‌هدردادن منابع ميزان دستيابي به اهداف بيشينه شود.
از آنجا که يکي از مهمترين عواملي که مي‌تواند جايگاه برند را در ذهن مصرف‌کننده ارتقا بخشد، تبليغات است، در اين مقاله با تاکيد بر کارکردهاي تبليغات در ايجاد، حفظ و ارتقاي ارزشهاي برند به چگونگي مديريت برند در مؤسسات توليدي خواهيم پرداخت.




ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 9:13
sport

- مقدمه

   یکی از عوامل محیطی اثر گذار بر سازمانها مشتریان آن هستند، صاحبنظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف و اولویتهای مدیریت سازمانها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب نظر مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند.

 




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 12:27
sport

امروزه داشتن برند ملی گردشگری  از چنان اهمیتی برخوردار می باشد که دولتها منابع زیادی را صرف ساختن برند ملی گردشگری می نمایند و حتی بارها استراتژی خود را صرف نظر از هزینه های کلانی که بابت اجرای آن شده تغییر می دهند تا بتوانند با ساختن یک برند قوی گردشگری در دنیا سهم بیشتری از گردش مالی عظیم این صنعت کسب نمایند و اقتصاد خود را رونق بخشند.




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 17:11
sport

با توجه به اينكه فرهنگ عمومي به مجموعه اي از باورها و رفتارهاي صحيح و غيرصحيح يك جامعه گفته مي شود و عوامل متعدد و متنوعي، قديمي و جديد در پيدايش و ماندگاري آن تاثيرات مستقيم و غيرمستقيم دارد، شناسايي اين گونه عوامل و تقسيم بندي مختلف آنها به عوامل عمومي و مشترك، سخت افزاري و نرم افزاري و نيز اختصاصي و منطقه اي بسيار مهم است. چرا كه هرگونه اصلاح و اقدامات سازنده در اين حوزه مستلزم شناخت اين سنخ عوامل و متغيرها است تا بتوان سازوكارهاي اصلاحي و سازنده را در مورد آنها به كارگرفت.




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 7:10
sport

مادرعصري زندگي مي كنيم كه عصرشگفت انگيز دانش و اطلاعات ، عصرشتاب غيرقابل باور فناوري و خلاقيت است .با عموميت يافتن سريع دسترسي به كامپيوتر ها و تكنولوژي اطلاعاتي و رسانه هاي پيشرفته هيچ كشوري نمي تواند اقتصاد قرن بيست و يكمي را بدون زيرساخت الكترونيكي قرن بيست و يكمي اداره كند.يكي از فاكتورهاي مهم در تصميم گيري مديران اطلاعات است .داشتن اطلاعات دقيق ، صحيح ،‌بهنگام باعث بالا رفتن سرعت تصميم گيري شده و جلوي اتخاذ بسياري از تصميمات نادرست را خواهد گرفت.




ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 10:20
sport

در 25 اکتبر 1999 توافقنامه‌ همکاری بین کمیته ملی المپیک و سازمان جهانی توریسم درLaw Sanne امضا شد. علی رغم حوزه محدود و کوچک دو بنگاه فوق این دو بنگاه در سطح کلان بسیار قابل اهمیت هستند که این حاکی از ارتباط نزدیک بین این دو در سطح بزرگتر، این دو به عنوان نیروی محرکه جامعه جهانی در ابتدای قرن 21 می‌باشد.




ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 19:13
sport

تعاريف رفتار شهروندي سازماني

مفهوم رفتار شهروندي سازماني اولين بار توسط باتمان و ارگان در اوايل دهه 1980 ميلادي به دنياي علم ارائه شد. اغلب واژه های شهروند و شهرنشین به عنوان مترادف یا دارای مفاهیم نزدیک به هم به کار می روند اما حوزه مفهومی شهروندی با حوزه مفهومی شهرنشینی بسیار متفاوت است.




ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 19:7
sport

ضمن عرض سلام واحترام به استحضارمی رساندپرسشنامه ای که دراختیار شماست با رعایت کامل امانتداری صرفا"ابزاری جهت گرد آوری اطلاعات برای تهیه وتدوین پایان نامه کارشناسی ارشدباعنوان «انگیزه مشارکت مردان وزنان به ورزش های تفریحی »می باشد.




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 7:28
sport

نمونه پرسشنامه هاي استاندارد




ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 8:11
sport

Questionnaire
این پرسشنامه شامل 24 جمله توصیفی است. شما باید قضاوت کنید که هر جمله با چه فراوانی در مورد شما صدق می کند. جهت پاسخگویی، از مقیاس درجه بندی زیر استفاده کنید:
1= بسیار مخالفم ... 2= نسبتا مخالفم ...3= کمی مخالفم ... 4= نظری ندارم ... 5= کمی موافقم ... 6= نسبتا موافقم ... 7= بسیار موافقم




ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 آذر 1391برچسب:, :: 8:9
sport


   امروزه ديگر سازمانهاي بزرگ و پيچيده اي كه دهه هاي قبل به وجود آمده بودند، كارساز نيستند و حكم دايناسورهايي را دارند كه توان تطبيق خود با محيط را نداشتند و محكوم به فنا شدند. سازمانهاي بزرگ با ساختارهاي سنتي توان و انعطاف لازم جهت همسويي با تغييرات محيط پيراموني بويژه با توجه به مسايل جهاني شدن را ندارند و براي بقاي خود ناچارند يا تغيير ساختار دهند يا خود را به ابزارهايي مجهز كنند تا توان مقابله با تغييرات جهاني را به دست آورند. يكي از مهمترين اين ابزارها، ايجاد سازمان يادگيرنده و نهادينه كردن يادگيري سازماني است. 
   بنابراين، سازمانهايي موفق
تر هستند كه زودتر، سريعتر و بهتر از رقبا يادبگيرند. درست به همين دليل است كه مفهوم سازمان يادگيرنده و يادگيري سازماني در سالهاي اخير مطرح شده و رشد فزايندهاي داشته است. سازمانها به جاي رفتارها و حركتهاي سنتي خود كه در بهترين شكل آن در برگيرنده آموزش نيز ميبود، تبديل به سازماني شوند كه همواره ياد ميگيرند، يعني كوشش خود را در جهت يادگيري به عنوان يك امتياز رقابتي به كار ميبرند.
   در مقاله حاضر، ضمن تعريف سازمان يادگيرنده و مشخص ساختن ويژگيهاي اصلي آن، سعي مي
شود كه عواملي (مانند استراتژي، مديريت، فرهنگ و...) را كه در ايجاد، شكلگيري و رشد چنين سازماني موثر است، معرفي كرده و سپس يادگيري سازماني يا به عبارت ديگر، ابعاد و انواع يادگيريهايي كه در سازمان امكان پذير است تشريح گردد.




ادامه مطلب ...


           
شنبه 4 آذر 1391برچسب:, :: 18:42
sport

 

چكيده

 

 


چكيده مفهوم سلامت سازماني مفهوم بي نظيري است كه به ما اجازه مي دهد تصوير بزرگي از سلامت سازمان داشته باشيم. در سازمانهاي سالم، كارمندان متعهد و وظيفه شناس و سودمند هستند و از روحيه و عملكرد بالايي برخوردارند.

سازمان سالم جايي است كه افراد با علاقه به محل كارشان مي آيند و به كاركردن در اين محل افتخار مي كنند. درحقيقت سلامتي سازمان از لحاظ فيزيكي، رواني، امنيت، تعلق، شـــــايسته سالاري و ارزشگذاري به دانايي، تخصص، و شخصيت ذي نفعان، و رشد دادن به قابليتهاي آنها و انجام وظايف محول شده از سوي فراسيستم هاي خود در اثربخشي رفتار هر سيستمي تاثير بسزايي دارد. در اين مقاله سعي شده است مفهوم سلامت سازماني، ويژگيهاي سازمان سالم، مولفه هاي سلامت سازماني، كاركردهاي سيستم براي حفظ سلامت خود، و تحقيقات انجام شده در اين زمينه به بحث و بررسي گذاشته شود و نتايج و پيشنهادات عملي در اين زمينه بيان گردد
.




ادامه مطلب ...


           
شنبه 4 آذر 1391برچسب:, :: 18:40
sport

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 30 صفحه بعد

درباره وبلاگ


فیلسوف باید از ایمان به زبان فراتر رود زیرا مفاهیم در چارچوب زبان اسیر می شوند و نمی توان آنها را کاملا با زبان بیان کرد.(فریدریش ویلهلم نیچه )
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 792
بازدید کل : 212922
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



Alternative content