دنياي مقالات ورزشي
           
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 18:23
sport

انگیزشMotivation عامل نیرو دهنده ، هدایت کننده و نگهدارنده رفتار تعریف کردانگیزه  است و از نظر بنیادی ، هر آن چیزی است که موجود زنده را به حرکت وا میدارد و موجب جنبش آن می شود.




ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 18:16
sport
           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 10:55
sport

روحیه گروه، مشارکت عضویت، چگونه تصمیم گیری و  ساخته شدن گروه  ، و یا چگونه مردم با گروه همراه می باشند و سپس مردم چگونه تحت تاثیر "فرآیندهای  گروه و اعضای سازمان که با یکدیگر همکاری کنند و کارها را انجام می دهند قرار می گیرندراموردبررسی قرارمی دهد.




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 10:52
sport

مقدمه

در سال‌هاي اخير انواع بنگاه‌هاي اقتصادي، از شرکت‌هاي کوچک تازه تاسيس تا شرکت‌هاي فرا مليتي، به اهميت رضايت مشتري پي برده‌اند.

همگي آنها به خوبي درک کرده‌اند که حفظ مشتريان کنوني نسبت به جذب مشتريان جديد از سودآوري بيشتري برخوردار مي‌باشد، در نتيجه واحد‌هاي بازاريابي از صرف وقت و هزينه در تبليغات بي‌هدف دست کشيده و به تکنيک‌هاي حفظ و رضايت مشتري توجه خود را معطوف نموده‌اند.

اين مهم امروزه تا آنجا پيش رفته است که براي بنگاه‌هاي اقتصادي فعال در بخش خدمات عمومي، رضايت و حفظ مشتريان خود معياري تعيين کننده در ميزان موفقيت آنها شده است. اما بايد به اين نکته توجه کرد که اگر شما نتوانيد چيزي را اندازه‌گيري کنيد، از کنترل و مديريت آن نا‌توان خواهيد بود.
 




ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 9:9
sport

عقيده غالب در بين مردم بعضي از جوامع نگريستن به ورزش به مانند يك كالاي مصرفي است و از اهميت آن در توليد و رشد و توسعه اقتصادي و توزيع بهتر درآمدها غافل‌اند.




ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 17:32
sport

درباره وبلاگ


فیلسوف باید از ایمان به زبان فراتر رود زیرا مفاهیم در چارچوب زبان اسیر می شوند و نمی توان آنها را کاملا با زبان بیان کرد.(فریدریش ویلهلم نیچه )
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 212239
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



Alternative content