دنياي مقالات ورزشي

استرس از نظر لغوي از کلمه  استرينجر (   stringere    ) به مفهوم به هم رفتن و قبض شدن گرفته شده است . استرس ، فرسودگي بدني يا عاطفي  است که بر اثر مسائل و مشکلات  واقعي يا ذهني  پديد  مي آيد. در تعريف  ديگر ، استرس به مجموعه واکنش هاي عمومي انسان نسبت به عوامل ناسازگار و پيش  بيني نشده داخلي و خارجي  اطلاق  مي گردد .




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 8:35
sport

اغلب ورزشکاران، مربیان و حتی تماشاگران ورزشی، مسابقاتی را به خاطر دارند که در آنها با وجود آمادگی جسمانی و فنی، ضعف آمادگی روانی مانع موفقیت ورزشکار یا تیم شده است. عملکرد مطلوب در ورزش حاصل ترکیبی از توانایی های فنی (تکنیکی و تاکتیکی)، جسمانی (قدرت، سرعت...) و روانی تمرکز، اعتماد به نفس، کنترل اضطراب...) است.




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 8:26
sport

يك مدير همانگونه كه بخش هاي مختلف يك سازمان را در هماهنگي با يكديگر و در راستاي استراتژي و اهداف كلي سازمان اداره    مي كند بايد بتواند سطوح مختلف خويشتن و شخصيت خود را به منظور كسب نهايت رضايت و شادي از زندگي تحت كنترل داشته باشد.




ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 8:21
sport

درباره وبلاگ


فیلسوف باید از ایمان به زبان فراتر رود زیرا مفاهیم در چارچوب زبان اسیر می شوند و نمی توان آنها را کاملا با زبان بیان کرد.(فریدریش ویلهلم نیچه )
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 212134
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



Alternative content